Fettisdagen!

Godkväll. Jag börjar känna mig piggare, konstigt nog. Jag tog mig en hemma dag idag, fast jag nog hade orkat vara i skolan egentligen tror jag. Men det känndes ändå bäst att vara hemma. Så jag har inte gjort annat än att sitta vid datorn idag, och jag måste säga att det finns inte mycket att göra när man är hemma och sjuk.
 Jag har "längtat" hela dagen på att få en semla, och ja nu kommer faktiskt min efterlängtade semla. För mor var och handlande och passade på att köpa semlor åt oss. Inte helt fel måste jag säga:)

Jag blev nästan orolig att jag hade missat musikalen idag. Men det visade sig att det inte alls var så utan att vi ska se den imrn ist. Och jag lovar att jag är frisk imorgon, utan tvekan är jag frisk imorgon, ja friskare iaf. Jag kommer utan tvekan orka fara till skolan. Nog för att jag ska till kyrkan och sedan vidare mit stan imorgon kväll, fullpackad dag kan jag lova.
 Men jag orkar, säger vi som.
 Nu ska vi käka semla och se på 2 ½ män! Kramen<33


Fettisdagen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback