Fjällen

Okey jag vet att jag skulle skriva om min rätt så händelserika vecka men jag orkar faktiskt helt ärligt inte. Jag är helt slut och håller för närvarande på att tömma mitt minneskort på bilder och jag lovar att det går segt, men så går det när man har mycket bilder kanske?
 Jag är klar med allt annat förutom det i alla fall, jag är packad och klar, nästan. jag har inte packat ner det jag ska ha på bussen men jaja, det får bli i morgon, jag hoppas verkligen inte att jag har glömt något nu men det tror jag väl inte.
 När jag är klar med kameran ska jag gå ut äta ost med kex med mamma och Lars sedan blir det nog sängen om jag ska vara helt ärlig för jag är verkligen DYNG trött. Och jag behöver nog sova tror jag.
 Imorgon bär det ju av och jag ska vara på Junis klockan 8 *sova* suck ingen sovmorgon alls där inte.
Men det känns ändå skönt. lär ju bli film eller liknande på bussen iaf...

Jaja nog om det, min dag har varit ja faktiskt bra, skulle ju på fotbollen och jag åkte dit men pappa skjutsade hem mig sen *kallt*. sedan käkade vi på eurasia, jag har packat och handlat och gjort sallad. FIck mig en chokladkaka dessutom. haha
nä nu har jag snart tömt mitt minneskort, och det är alldeles för mycket bilder haha. Så segt det tar så lång tid att tömma det märker jag.
Nu är jag klar och det var 1039 bilder (och filmer) på minneskortet och det tog upp 2 GB. Jaja nu ska jag DRA. Kramen<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback