House<3

Jag har ätit min semla nu, eller ja det är ju ett bra tag sedan faktiskt. Men jag fastnade framför Kenzas blogg. Jag läste Kenzas blogg, det är typ riktigt sällan måste jag säga. Nej jag gillar faktiskt inte sånna sotra bloggare egentligen om jag ska vara ärlig. Och när jag satt där och läste så insåg jag hur avis jag var för att hon hade fått träffa TH, det är liksom verkligen illa, jag orkar inte.
 Också insåg jag att jag faktiskt fortfarande tycker om Tokio Hotel, men jag orkar inte visa det för jag blir less på alla som klankar ner på hur "dålig" deras musik är. Men nä faktiskt inte jag orkar inte dom som gör det det ska verkligen inte behöva gå ut över vilken musik jag tycker om för jag har lyssnat på TH innan dom ens blev stora i Sverige, innan (okey nästan ingen) viste vilka dom var. Så varför ska jag låta det gå ut över att jag egentligen tycker att dom är bra! Nej usch!

Nu ska jag alldeles strax gå och ta mig en kopp te och sätta mig och se på House. Den mest underbara serien just nu måste jag säga iaf. Jag skulle kunna fylla varje kväll med house bara för att det är så bra.
 Skriver kanske något imorgonbitti eftersom jag ändå har sovmorgon imorgon:) Och snart är det lov. Det känns verkligen peppande måste jag säga. Nä nu ska jag snabbt kolla igenom FAcebook lite sedan house<3 Kramen<3


Om någon vänlig själ vill beställa detta åt mig så får ni GÄRNA göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback