Lördag!

Nu sitter jag här och faktiskt bokstavligen svettas om jag ska vara ärlig. Och om ett fåtal minuter, dvs 4 så ska jag sätta mig och se på Hot chick? orkar inte stava rätt om det inte stavas så faktiskt, för jag är stressad, för nu är det endast 3 minuter och jag känner mig näst intill tvingad att hinna skriva det här...

 Idag var som jag nämnde igår en grymt nice, och slapp dag. Jag tog mig en lång sovmorgon och sov till typ kvart över 11, fikade och gjorde mig i ordning, sedan satt jag här ett bra tag, innan jag och mamma åkte upp till café viktoria och fikade. Därefter hade vi tänkt oss till strömpilen, men där kan jag meddela er att det var fruktansvärt mycket folk idag, så det blev inget av med det.
Så vi åkte hem och spelade skip-bo vem vann? Jo jag (såklart, nej skämtar bara). Nä men jag vann faktiskt.
 Och sedan har det bara varit slappt, och det är verkligen skönt att inte ha gjort något alls:)
 Nä nu är det bäst att jag slutar nu börjar filmen. Kramen<3


Från Askungen 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback