Nationella i svenska!

Okey då var vi framme antar jag? Idag har vi nationella prov i Svenska, klockan 0800, och ja vi har det igen på Torsdag för den delen också men då är det uppsattsen!
 Idag känns det som om det kommer gå åt helvete rent ut sagt, men jag får göra mitt bästa för att det ska gå bra för jag vill verkligen klara det, det är ju som det jag siktar på att jag iaf ska få G på nationella! För jag vet att det inte lönar sig att sikta på högre betyg än G, även om andra kankse skulle bli missnöjda med ett G så blir jag nöjd för jag vet att jag har gjort mitt bästa! Önska mig lycka till!

Jag har för den delen ingen jacka att använda, för blixtlåset gick sönder förra veckan, och när mamma skulle laga den igår så gick den då sönder ännu mer, så vi drog oss först till Intersport för att kolla på en jacka men dom hade då verkligen inga snygga, eller jo men vem köper en jacka för 6800:-, inte vi iaf? Så då trog vi till Stadium och den jacka som jag ville ha där fick jag inte för mamma tyckte den var för tunn, men det kan jag faktiskt förstå. Sedan fanns det en till som kostade 1000:- men det tycker jag e lite för dyrt så den sket vi i. Så det blev tyvär ingen jacka igår, men jag ska dra mig ner till staden idag och kolla på nå jackor och se om jag hittar någon snygg. För den jackan ag använder nu är nästan för liten och den är inte fin! Så om det är någon som har ett förslag på en snygg jacka, som inte är för tjock, ganksa tunn, men alltså inte alldeles för tunn, dne ska alltså ha fodring. Och helst en liftkortsficka nere på armen, så kan ni ju gärna lämna en kommentar=)

Jag drar till Piteå på fredag på UNF läger, det ska faktiskt bli riktigt nice och jag ser faktiskt framemot det måste jag säga. Jag hoppas att min hals hunnit bli bättre tills dess bara=) eftersom den e lite ond mot mig just nu. Svullnahalsmandlar är inte min grej måste jag säga. Nej usch får försöka kurera mig så gott det går. Men nu måste jag avrunda och göra mig iordning så jag e klar när morsan ska fara eftersom jag får skjuts! Kramen<3


Svensa nationella!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback