RENT!

Jag lovar er att jag har haft den mest ovärda dagen på länge, utan att tveka. Först kom jag till skolan lite för sent, trodde jag. Men då typ hela min klass sitter ute i centralhalen iser jag att vi inte alls har bild. Så då börjar vi egentligen inte förrän klockan 10 och ska då se musikalen RENT. Som för den delen var sjukt bra och jag rekomenderar er starkt att gå och se den ikväll klockan 19 på Tegs central. För den var verkligen bra.
 Den slutade därikring kvart i 11 och vi gick och åt lunch, sedan hade vi hål till 1205 och hade då so med redovisningar och såg sedan på film och slutade klockan 1.
 Jag lovar att den här dagen verkligen var ovärd, jag lovar. Det känndes bara segt men jag är glad att jag iaf inte kom för sent i morse, kan väl glädja mig åt det iaf.

Så nu sitter jag här hemma och ska alldeles strax göra mig i ordning och pallra mig iväg.
 Ikväll blir det teater och sedan hem och se på Greys, som tydligen började redan förra onsdagen, jag är kanske inte på topp just nu, som missade det. Det är typ illa måste jag säga. Jaja jag ska hur som helst se det ikväll!! Oavsett om det började förra veckan eller inte men. Kramen<3


Den var verkligen bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback