Sovmorgon?

Godmorgon, där ute. Som nu märker har inte jag varit fullt så aktiv på att blogga dom senaste dagarna, men det är för att jag har varit fruktansvärt trött och inte orkat göra något alls. Så när jag kommit hem från skolan har jag satt mig vi datorn, men inte orkat göra något alls, bokstavligen alltså. Men nu är jag iaf tillbaka och ska försöka göra mitt bästa för att orka blogga varje dag, och att det ska bli seriösa inlägg också.

Just nu sitter jag och spelar Pet Society på Facbook, för den delen ett sjukt barnsligt spel så det finns inte, men det är ganska beroendeframkallande också. Jag borde egentligen gå och göra mig i ordning men är alldeles för trött för det. Jag börjar om 20 minuter och då har jag matte, känndes det kul? Nej det kan jag faktiskt ärligt inte påstå alltså.
Också är det ju fredag idag, äntligen helg så känns det faktiskt, men jag har inga planer för i helgen så jag tror det blir en sova helg vilket jag tror att jag kan behöva faktiskt.
 
Igår var min mobil verkligen inte på min sida måste jag säga, för jag låg och läste ett sms och hade laddaren i, helt plötsligt la den bara av, det gick inte att göra något alls. Den har laggat några dagar men inget allvarligt, och allt liksom blev en stillbild. Så jag försökte stänga av den men det gick inte, så då tog jag ur batteriet, och stoppar in det igen, tror ni att mobilen startar eller, för det kan jag meddela er att det gjorde den verkligen inte. SÅ jag gav upp och somnade ist.
Och imorse för en halvtimme sedan så startar den igen efter många om och men. Suck, min mobil tycker nog inte om mig.


En bild från våran pjäs askungen 07!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback