Sportlov!

JAg orkade inte skriva något igår, jag var helt slut när jag kom hem. Och var tvungen att packa också, det gick ju som det gick. Nä det gick inte dåligt alltså! Snarare tvärt om men har inte kunnat packa allt än, men det löser sig i slutändan.
Snart bär det i alla fall av och det känns väldigt skönt. Men det känns som om det är längre bort än vad det är. HM.

Igår gjorde jag matte prov fast jag egentligen inte hade behövt göra det, men jag gjorde det ändå. Och det gick väl inte lika bra som jag hade önskat att det hade gjort, men det gick absolut inte dåligt det kan jag inte påstå. Men det känns skönt att ha det bort gjort så slipper jag tänka på det efter lovet också.
Sedan åkte jag och Carina och fikade på Schmäck, varmchoklad, och deras varmchoklad är så underbart god så ja!
 Också gjorde jag ett bildspel från musikalen igårkväll*nöjd*.

Men nu måste jag dra till skolan börjar om en kvart. Sedan är det bara några timmar kvar till lovet!!! Kramen<33


En bild från musikalen!

Kommentarer
Postat av: M O S A N

Nice blogg <3

Postat av: M O S A N

svar: tack, och varsegod :D



Vad gör du då?

2009-02-27 @ 15:58:46
URL: http://lillmosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback