Tack<33

Godkväll där ute, eller jag vet inte om jag vill påstå att den är speciellt god mot mig iaf. Men hur som helst så är det kväll och min hals känns bokstavligen som err rivjärn och har gjort det hela dagen och inget tycks göra saken bättre vilket kan vara lite synd, men man kan väl inte alltid få som man vill.
 Min skoldag måste jag säga att den var relativt speciell iaf, först hade jag SO och få satte jag mig i ett arbetsrum och jobbade i 3 timmar, sedan tog jag lunch och gick tillbaka dit och skrev uppsats i 3 timmar. Men det var faktiskt ändå ganska nice måste jag säga, jag har iaf fått väldigt mycket gjort idag även om man kankse inte tror det.
 Men uppsatsen den gick ju som den gick, det tog 50 minuter innan jag ens hade börjat skriva och jag kan lova att det var ganska segt, men jag fick ner 2 A4 på kladden iaf, men jag hann aldrig renskriva, vilket boksavligen sög om jag får säga det själv. Men sedan jämför jag mig med alla andra i min klass också, fast jag vet att jag inte borde det. Men det är väl något som jag får öva på antar jag.

Imorgon bär det iallafall av till Piteå med buss i 3 timmar, roligt att sitta på en damn buss i 3 timmar helt själv, nä det kan jag inte direkt påstå alltså, så om någon känner för det så kan ni ju typ smsa eller ringa och vara lite social med mig för jag lär ju bokstavligen inte ha ett skit att göra i dom 3 timmarna alltså, måste säga att det verkligen känns segt.

Jag vill bara säga tack, och det menar jag verkligen. För när jag tänker efter så är det verkligen du som får mig att orka med skolan alltså. Och om jag inte hade haft dig så hade jag ju verkligen bara skitit i det och jag hade sabbat ett år till i skolan och det hade jag verkligen inte velat alltså, Så verkligen stort TACK alltså. För du stöttar och peppar mig kanske mer än du själv vet om det, och när jag får höra att du tkr att dt jag gör är bra så blir jag verkligen glad och jag får verkligen motivation att fortsätta.


Tack<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback