Sjukling, igen?

Godkväll där ute. Jag är så fruktansvärt less, för närvarande sitter jag och snorar och har en hals som inte alls är på min sida, och jag som just har börjat känna mig frisk, hur kasst är inte det här, och jag som åker till fjällen om en vecka, låt mig då för gudskull vara frisk till dess iaf. För jag orkar inte att vara sjuk när jag är i fjällen, det känns som om det skulle suga hårt och isf är mittt lov förstört, nä nu fick jag det att låta som om det skulle vara en världskatastrof men så är det ju inte. Nä jag ska inte klaga det är ett tecken på att jag lever iaf. 

Jag vet inte vad jag mer ska säga än att jag håller på att bli sjuk igen och att det bokstavligen kan DÖ för jag orkar inte vara sjuk nå mer, jag vill vara frisk och orka göra massa saker, jag har bestämt mig för att vara frisk den här veckan bara så att alla vet det annars är allt fuckt up, men som sagt lovet är värre.
 Jag har verklige, med betoning på verkligen inte gjort något alls idag, jag har bara suttit vid datorn från det att jag vaknade, känns det som.
 Jag hade tänkt fara till kyrkan, men nej usch min trötthet tog över mig så det blev inget av med den tanken så det blev en dator dag idag, och jag har snorat och snorat. USCH gör mig frisk säger jag bara.

Imrogon är det måndag, och en ny vecka, men nya saker att ta tag i som en SO fördjupning som tydlign ska vara klar tills på torsdag, eller hade dom flyttat den till på onsdag, suck jag fattar typ inget alls om jag ska vara ärlig, jag vill gå och lägga mig och dra täcket över huvudet och sova hela veckan, okey nästan hela veckan då. Jag måste packa också usch avd jobbigt det känns jag har ingen ork alls. Jag orkar inte ens inte ha någon ork. okey det där blev en konstig mening men det skiter jag faktiskt i för nu ska jag avsluta detta inlägg och känna mig duktig för att jag ens orkade skriva ett blogginlägg idag, för jag hade tänkt skita i det!! Kramen<3


Om du bara viste! du betyder oerhört mycket för mig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback