Sovmorgon!

Ikväll har greys anatomy säsongs premiär. Och jag måste faktiskt medge att jag ser fram emot att se det ikväll med en kopp te i handen. Det är verkligen ett program som jag ser fram emot att se. Okey, det och Houese faktiskt. Egentligen brukar jag se Cityakuten också, men det har som inte haft säsongspremiär än så är det lite svårt att se det.

Just nu sitter jag och stör mig på att min bror kommer in i data rummet hela tiden(känns det som) och distraherar mig i mitt skrivade, det är relativt störande eftersom jag vill hinna skriva klart detta inlägg innan jag ska pallra mig iväg till skolan för att ha bild. Och sedan se på musikalen RENT, det ser jag faktiskt också fram emot, det ska bli kul eftersom alla säger att den är bra(okey nästan alla som har sett den då). Så jag funderar allvarligt på att packa ner min kamera i skolväskan, och komma ihåg minneskortet som sitter i den andra kameran eftersom jag inte kan koppla in min kamera i datorn, eller jag kan med den kan inte läsa bilderna, men i den andra kameran går det. Så jag har lätt för att glömma vart jag hett minneskortet. Inte så kul kan vi ju säga.
 Men det är tur att jag inte behöver tömma min kamera så ofta. Sedan i november har jag inte tömt den en enda gång och jag kan fortfarande ta över 1000 bilder, det är rätt skönt att ha ett 4gigs minneskort måste jag säga, fast jag skulle gärna ha ett usb minne också, det får bli ett senare projekt.

Jag är glad, för jag känner mig så otroligt pigg jämfört med i måndags, nu är det bara min hals och min näsa som inte är på min sida. Men det kan man ändå leva med. Det är värre när hela kroppen är emot än, du känner dig febrig och som att hela kroppen ska vika sig under dig, för så känndes det i måndags, och jag kan verkligen inte påstå att det var speciellt kul. Igår var jag faktiskt pigg utan att ljuga, men jag var hemma ändå för att vila upp mig och jag tror det var ett klokt beslut av mig att vara hemma. För tänk om jag hade blivit ännu sjukare. Då hade jag dött, nä men typ...
 För jag är bara hemma 3 dagar till (4 om man räknar med idag) sedan åker jag till fjällen, och som jag nämnt tidigare vill jag verkligen inte vara sjuk då.
 
Jag ska till pappa i helgen, eller ja fredah till lördag i alla fall, sedan får jag se om jag följer med på fotbollen på lördag, det lär ju inte vara så överdrivet varmt ute, och jag vill inte avra ute mer än nödvändigt innan jag åker till fjällen. Måste spara på det tills jag ska vara ute och åka slalom. Vila upp mig innan jag åker. Och med det menar jag att jag inte ska vara ute allt för mycket och anstränga mig. Eftersom man dessutom inte ska anstränga sig när man är förkyld eftersom risken att det blir värre då är ganska stor.
 På tal om fotboll så är tydligen min UIK tröja klar nu, nu ska dom typ bara signera den? Men jag får väl se när jag får den då lägger jag väl ut en bild på den antar jag. Det känns bra. TACK!!!!

Nä nu är det verkligen bäst att jag lägger på ett kol och åker till skolan eftersom jag börjar om cirka 10 minuter, det är tur att jag har nära och bra till skolan måste jag säga. Och en cykel.
 Vet inte hur mycket jag hinner skriva ikv eftersom jag ska på teatern ikväll, och när jag kommer hem bröjar typ Greys, men vi får väl se. Jag slutar tidigt idag BTW ingen alagstid, det är nice. Och nä jag har SO redovisning har fortfarande inte kommit på något,  kanske lite sent ute? MHM! Kramen<33


Ikväll börjar Grey's anatomy på kanal 5 kl 2100!

Kommentarer
Postat av: Sandra ;P

Grey's började faktiskt förra veckan Amanda :P

2009-02-25 @ 12:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback