hektisk vecka?

Jag är grymt trött, vill sova men vadå klockan är endast 2106 sova då, nä det känndes som slöseri med tid, jag kan ta mig en lång sovmorgon ist, det känndes verkligen som en grymt bra idé måste jag säga. För imorgon har jag verkligen inga måsten jag kan ta det lugnt exakt hela dagen om jag skulle känna för det, och ja det gör jag faktiskt, det känns som om det är väl behövligt med lite vila, även om jag hellre gör något för att jag blir så fruktansvärt rastlös annars. Men ibland måste man varva ner och inte göra så mycket och sammla nya krafter för att orka med, och det känns som om jag behöver det just nu för jag känner mig helt urpumpad. OCh har gjort det dom senaste veckorna, helt sjukt trött på eftermiddagarna när jag kommer hem från skolan så det känns som om jag skulle kunna somna på stört, men det slutar alltid med att jag håller mig vaken länge och får ändå alldeles för lite sömn, suck. Så lite sömn skulle nog inte skada för mig tror jag.
 Mina ögon faller ihop snart känner jag, suck.

Men usch så tiden går snabbt måste jag säga, en till vecka har flugit förbi och jag vet att jag hunnit massa, men ändå inte tillräckligt känns det som. Jag har hunnit vart på kyrkan 3 gånger btw, varit ute och fikat med pappa, haft teater, suttit i 2 timmar på skolan och gjort klart mit SO arbete om Costa Rica och haft EVK, jaja jag har säkert hunnit massa annat som jag har glömt också, men den här veckan har ändå varit slapp måste jag säga :)
 Idag var otroligt slappt, och det var kort dag, hade 3 lektioner började kvart i 9 och slutade halv 1 för att vi fick sluta en halvtimme tidigare, det måste jag säga att det var inte helt fel, tack! Men sedan drog jag mig till kyrkan och var där ett tag.
Och sedan har jag verkligen inte gjort något.

Nästa vecka blir det otroligt mycket mer att göra kan jag lova! Så om det är någon som vill göra något s¨kan ni ju slå en pling typ nu. För min vecka är dryg. Jag har No prov SO prov och samma lektion redovisning i en fördjupning som jag inte ens har börjat med om jag ska vara ärlig, suck. Sedan får jag välja om jag ska ha matte prov eller inte och jag har smått ångest över hur jag ska göra. Också på onsdag ska jag på kyrkan, och sedan har jag teater. Och dessutom måste jag hinna packa eftersom jag åker till Sällsjö nästa söndag? Jag måste hinna ta det lugnt också, när ska jag ha tid med det? Jag har missat massa nu också som jag inte orkar, men det där är en del av det jag ska göra.
 Dessutom måste jag börja med det grupparbete som jag gör själv på svenskan, men min hjärna strejkar nu känns det som. Suck nä nu tar jag en Paus och återkommer imorgon. Kramen<3


nästa söndag åker jag hit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback