Bydalen<3

Snart, snart snart. Nu längtar jag ärligt ganska mycket efter att få åka ner för backarna i bydalen med solen i ansiktet, fatta känslan? Jag längtar så oerhört mycket efter det nu. Jag längtar alltid lika mycket efter det. För det är inte själva resan som jag längtar efter och själva lägret, det är att få åka slalom i bydalen som jag längtar efter om jag ska vara ärlig. Nog för att självklart är lägret en stor del också som gör helheten underbar måste jag säga. Men jag verkligen ÄLSKAR att få vara i bydalen. Det är så otroligt vackert där så det finns inga ord som kan beskriva det faktiskt.
Okey nog för att Sällsjö, där vi bor också är OTROLIGT vackert också och det menar jag verkligen för det är det. Bilden här nedanför är taget ute på sjön som är nedanför där vi bor. Och det där är alltså den utsikt man har på gården där vi bor!  Det kanske inte syns lika bra som på denna bild men den syns ändå, och då måste jag påpeka att det här faktiskt är en dålig bild! Åh vad jag längtar, det kommer bli så bra!!!!
 Alltså jag skulle lätt kunna skriva hur mycket mer som helst för att vis hur glad jag blir av att vara där, men det skulla bara bli drygt så det är ingen idé med det. Och jag lovar att det skulle inte vara en överdrift heller. Jaja nu är ni säkert redan less på att höra om det så jag lägger ner det snacket.

Jag känner mig duktig, det här är mitt tredje blogginlägg idag, och jag känner att jag faktiskt har mycket att skriva fortfarande? Nog för att det känns som om mina inlägg är lite smått meningslösa men det har inte till saken att göra heller.
Jag lär säkert hinna med ett inlägg till ikväll om ni har tur(otur?). Men vi får väl se hur mycket jag orkar, jag känner mig inte så pigg faktiskt, börjar bli rätt trött, men jag fattar inte varför jag har inte ens gjort något idag!! Jaja sånt är livet ibland antar jag hm...

Just nu sitter jag och funderar på vad jag kan göra för att roa mig själv. Kanske ska jag ta tag i att göra en blogg design åt Emma som jag har lovat att göra? Ja det får nog faktiskt bli det jag har ju verkligen inget vettigare för mig så. Jag måste bara börja någon stans, jag undarar var. Jag ska iaf göra en header, men jag vet inte hur den ska se ut, jag kommer säkert på något. Hoppas jag i alla fall.
 Jag måste förresten börja packa imorgon annars kommer jag adrig att få det gjort eftersom jag åker till pappa på fredag och då lär jag ju inte hinna packa precis. Men jag har knappt fattat att det är så kort tid kvar innan jag åker. Jaja det blir säkert bra:) Nu ska jag gå och käka! Kramen<3


Hit åker jag på söndag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback