Förkylningen tar över mig!

Tror ni jag slipper denna förbannade förkylning någon gång, för ska jag vara ärlig så känns det inte som det för närvarande, det känns som om förkylningen tar över min kropp. Vad brutalt det där lät haha.
För suck så less jag blir på det alltså, jag kan ju inte annat än önska att jag är frisk tills på söndag. Jag längtar, jag lovar.
Jag orkar inte vara sjuk då. Jag SKA bli frisk tills dess, jag måste verkligen bli det. För vem orkar egentligen vara sjuk när man ska till fjällen alltså. *hoppas*.
 Det lutar nog mot en hemma dag imorgon tror jag, men jag vill inte jag vill vara i skolan. Men är man sjuk så är man. Jag är ju hellre hemma och sjuk än att jag är i skolan och blir ännu sjukare, nog för att det är drygt att vara hemma också men.
 Blir det hemma imrn så är jag inte hemma på onsdag, det är jag ändå inte. För vi har SO redovisning då, inte för att jag ens har börjat med den men alltså, ändå så jag har lovat mig själv att jag ska börja, och hinna bli klar med den innan redovisningen, och den här gången har jag tänkt hålla det löftet också. Jaja försöka hålla det.

Aja, min dag bokstavligen sög ju. Jag for till skolan, och kännde mig långt ifrån pigg måste jag faktiskt säga. Men jag pallrade mig dit och satt och försökte så gott jag kunde att koncentrera mig på SOn, men när det sedan kom till NOn så flippade min hjärna totalt ut, och jag fattade inte ett skit av vad jag egentligen skulle ha förstått, så förlåt om jag blev så fruktansvärt anti som man bara kan tänka sig. Men min hjärna fick flipp, och jag kunde verkligen inte tänka, koncentrationen sjönk ganska stadigt till 0 känndes det som iaf. Men sedan hade jag iaf hål ett tag och jag beslutade (heter det så) för att gå hem eftersom jag men säkerhet ändå inte skulle orka dom lektioner jag hade kvar då det känndes som om hela min kropp skrek att jag skulle åka hem.
Jag gjorde det, men jag lägger mig inte och vilar utan sätter mig ist här. så nu har jag suttit här sedan cirka halv 11 20 i 11... JAJA jag vet jag är nörd och spenderar större delen av mitt liv framför datorn och vad gör jag här, det är just det som är problemet, jag gör inget.
 Okey jag erkänner att jag faktiskt spelade xbox med broshan också har jag spelat skip-bo med mamma och lars.
 Men jag funderar serriöst på om jag ska gå och lägga mig snart. Det e ju alltid bra att sova när man är sjuk. Och jag vill sova men jag orkar inte. Hur man nu inte kan orka sova vet jag inte men alltså. Nä nu orkar jag inte skriva mer. Kramen<3


Jag orkar inte vara sjuk egentligen



Kommentarer
Postat av: Victoria

heey, vill du hjälpa mig med lite bloggdesign? ;D

Postat av: Victoria

sv: good! hur gör man så att man får en bild över hela bakgrunden? så som du. du har väl en bild på hjärtan och sen har du laddat upp den? :) hha

2009-02-24 @ 15:06:22
URL: http://viccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback