årsmöte och arosfortet

Godkväll ute i Sverige, hoppas ni är lite piggare än vad jag är just nu iaf hehe. Jag känner mig öm i hela kroppen, och då menar jag verkligen HELA kroppen varenda lite fläck alltså.
 Var på Junis årsmöte idag, och det gick väl som det gick, vi kom bokstavligen inte fram till något vettigt alls och allt drog bara ut på tiden hela tiden så det tog ärligt 2 och en halv timme. Det var bara segt och jobbigt, och inga vettiga besults togs enligt mig.
Jag är glad att jag slipper sitta med i styrelsen och att jag slipper vara ordförande faktiskt, för nu behöver jag inta fara på en massa mötet titt som tätt och jag kan tacka nej till saker och ting utan att få dåligt samvete för att jag har tackat nej så det känns bara skönt om jag får säga det själv!
 Men eftermötet hets åt vi iaf och sprang sedan mot megazone för att gå på arosfortet, och jag måste faktiskt säga att det verkligen var kul, men självklart kan man inte jämföra det med te x bodaborg, men det var ändå kul. Men det var ganska svårt faktiskt, men jag ida och Amir vann iaf  även fast vi bara klarade 3 celler av 26 HAHA.
 Så nu är jag trött och är öm i  kroppen.

Och nu ska jag dra mig till ida och se på film med henne  ^^,




Arosfortet!

Kommentarer
Postat av: mican

Men hallå!?? Vars for förtroendet på ungdomarna? Man måste ju ge dom en chans? Åh, fan vad arg jag blir! Vuxna är inte alltid bättre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback