Biljard^^,

Jag snabb slänger in ett blogginlägg innan jag ska skynda mig att göra mig iordning och fara till skolan för dagen!
 Jag har sovit gott, men är fortfarande likatrött som jag var innan jag somnade, om inte ännu tröttare faktiskt! Men det går nog över om någon timme skulle jag tro.
 Idag har jag SEG no lektion efter bilden, no lektionen är 1 timme och 20 minuter och är den absolut segaste lektionen vi har på hela veckan om jag får säga det själv alltså!
 Jag slutar kring kvart över 2 halv 3 idag, och det känns segt men ändå inte, ska gå ut och gå en långpromenad med johanna och sedan dra oss vidare in till stan och spela lite biljard, så det ser jag framemot faktiskt:)
 Inte för att jag tror att det kommer gå spec bra för mig men man får väl göra sitt bästa iaf ^^,
 Nä nu är det dags för mig att börja göra mig i ordning och dra mig till skolan! Kramen<3

Biljard med johanna ikv!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback