bluescreen

Godkväll där ute i världen! Jag är väldigt trött och hoppas på att jag ska kunna somna tidigt för en gångskull faktiskt. Det skulle verkligen vara skönt faktiskt!
 Min dag har varit ganska slapp, tror jag. Skulle fixa klart hkk arbetet men skolans dator var sönder och det kom bara upp en bluescreen hela tiden, och det rullade bara så hur många gånger som helst, vilket bokstavligen sög, så den lektionen var inte till så stor nytta för mig faktist.
 Iallafall så har jag varit och checkat midgård ikväll,  men jag kollade aldrig på media, drog och såg på när Denise spelade ist, och sedan drog jag hem igen, och nu sitter jag här, och jag hade verkligen inte tänkt sitta vid datorn längre än till 9 jag hade verkligen tänkt se på tv och få slappna av en längre stund idag, men jag håller aldrig det jag lovar mig själv så det är som lugge!
 Nä nu ska jag dra mig härifrån och ta mig en kopp te och en macka innan jag ska försöka sova!
Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback