Fredag?

Godmorgon där ute, jag är trött, jag vill sova men jag börjar om 17 minuter så om jag ska hinna skriva det här är det bäst om jag ökar lite grann måste jag säga.
 Okey inte för att jag har särskilt mycket att skriva men.
Det är iaf fredag idag, och jag har slapp dag i skolan så det är egentligen ganska drygt men ändå inte.
 Matte nu på morgonen om 16 minuter, det känns faktiskt taggat, mer en svenskan som vi ahr efter då vi har genomgång på nationella. Okey 15 minuter nu då, tur att jag har en cykel.
 När jag kommer hem måste jag verkligen städa och packa eftersom jag far till pappa ikv. 
Och ikv landrar morsan i stockholm:)
 Ja och idag åker amir och jonna ner till göteborg, jag e ju aldrig avis eller så, eller hur det nu var.
Saknar folket från oktober<33 Hoppas ni får det bra iaf :) nu måste jag dra, kramen<33


Saknar Wendelsberg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback