hur många rutor gör dig glad?

Just nu sitter jag och äter på en bit marabou. Hur många rutor gör dig glad, just nu var det 2. Och jag känner mig faktiskt lite gladare ^^,.
Jag försöker föra en vettig diskussion med folk, men det går inget vidare, så jag ska lägga ner och gå ut och sätta mig i vardagsrummet och umgås lite med min Mor eftersom hon åker bort imorgon och är borta i 15 dagar, hon och Lars åker till egeypten och lämnar mig själv här i kalla Sverige, om det tycker vi inte! Eller själv och själv, mormor ska ju vara här så.
Men ändå 2 veckor i egypten, vem vill inte ha det liksom? Aja, jag får ju göra så mycket annat så jag anatar väl att jag inte ska klaga precis. Ha, ha!
 Nä men jag hittar säkert något annat roligt att göra när dom är borta hm.
 Men nu är det verkligen bäst att jag slutar. KRAMEN<33


Bara för att det e sant och för att jag älskar dom ljusen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback