mammut

Jag är verkligen jätte trött och orkar egentligen inte engagera mig i att skriva ett blogg inlägg, men jag gör det ändå, hur korkat det än är eftersom jag egentligen borde sova. Jag ska typ upp tidigt imrn också eftersom jag ska på årsmötet på junis som börjar klockan 11. Fatta ingen sovmorgon alls, känns det som iaf. Jag hoppas att jag får sova bra inatt iaf, jag längtar verkligen efter att få sova ut ORDENTLIGT, känns inte som om jag har gjort det på super länge nu faktiskt.
Även fast jag är jätte trött så somnar jag ändå alltid jätte sent det är faktiskt ganska jobbigt hm;/
Min dag har varit överdrivet slapp faktiskt, skolan var överdrivet slapp, räknade 15 tal sedan behövde jag inte göra npgot annat på hela dagen än kläsa några sidor i no boken haha sjukt slappt.
Sedan bio med Carro och såg Mammut, den var konstig men faktiskt helt klart godkänd måste jag säga, den kändes bar alite lång men.
 Nä nu borde jag gå och sova, jag kan knappt stava längre, Kramen<3


Kommentarer
Postat av: mican

Hej! Det är ju jag som tar alla dessa isiativ. Jag vill ha unga ledare som har koppling till barnen. Närmare i ålder och förstår. Vists, det är bra att ha äldre, men inte för många! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback