minus -19? vadå kallt?

Godmorgon, det är som konstigt det här tycker jag. När jag vaknade imorse så kände jag mig för en gångsskull faktiskt pigg. Men det verkar tydlgen gå över lika snabbt igen känns det som, för nu sitter jag här inne i datarummet och för det första så fryser jag för det drar kallt från fönstret och för det andra så känns det som om jag håller på att somna, vilket kanske inte är fullt så bra men.
Jag börjar om en halvtimme och är inte alls speciellt taggad på att ha matte idag, verkligen inte. Men det kan nog bero på att jag är så fruktansvärt trött just nu. Jag får väl hoppas att det går över när jag går ut i den fruktansvärda kylan som det är utomhus idag -18,9 var det alldeles nyss hemma hos oss iallafall.
 Och ja kallt är det och det går verkligen inte att undgå kan vi ju säga, iag härdar det verkligen inte, nä usch så kallt, det måste väl kunna finnas en måtta på det hela va? det tycker iaf jag!
 Okey nu ska jag faktiskt inte klaga mer, jag slutar 1 idag igen. Och då har det gått en hel vecka till, fattar ni att tiden bokstavligen flyger iväg alltså, det är verkligen inte klokt hur fort tiden går. Det finns ju både för och nackdelar med det.
 Nu är det 20 minuter kvar tills jag börjar, och jag vill verkligen inte gå ut i kylan kan jag lova! Usch så kallt!
Jag får ta på mig lite mer kläder än vad jag bruker då!
Påtal om nåogt helt annat så sitter min mor på ett flyg påväg till Egypten nu och jag kan inte säga annat än att jag är ganska så avis på dom he,he.
 Men nu måste jag ta och avrunda detta inlägg och göra mig iordning så att jag hinner i tid till skolan. *SUCK*
Kramen<3


Bokstavligen så känner jag mig faktiskt så just nu! ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback