skridskor!!

Goddag där ute, jag sitter och nördar mig på facebook för närvarande och har nyss spelat Xbox med min bror, det väl inte fullt så bra som man hade kunnat hoppas, men man kan ju inte alltid vara bäst ha,ha. Men det är roligt och det är de som är huvudsaken tycker jag.
 Min dag har varit helt underbar hittils måste jag faktiskt säga. Vi hade inte en enda normal lång lektion, och på NOn så fick vi göra exakt vad vi ville, måste säga att det känndes relativt nice. Slutade hur som helst klockan 11 så jag ska inte klaga ett dugg, det var ganska nice faktiskt.
 Jag och bror skulle fara och åka skridskor på ishallen, men eftersom våra skridskor är spårlöst försvunna fick jag låna Marias, som är en aning för små, men jag trodde och hoppades att det skulle gå bra, men det kan jag säga att det gjorde det verkligen, åkte vi en kvart så var det nog bra haha, mina fötter ömmade ganska rejält kan jag säga, jag måste faktiskt säga att jag var lite mesig haha.
 så vi drog oss hemåt och spelade halo 2 och när mormor kom hem spelade vi 2 omgångar skip-bo, helt inne i det alltså.
 Och nu sitter jag här och degar framför facebook samtidigt som jag försöker få ihop ett vettigt blogg inlägg, vilket inte är det lättaste precis.
 Om cirka en och en halv timme så ska jag befinna mig nere på stan för att vara på rörelseutbildningen som vi har, del 2. Minns inte riktigt vad det var vi skulle göra idag men det är säkert något intressant :).
 Nä nu ska jag dra mig. Kramen<3

skridskor är inte min starka sida känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback