Sleepy!!

Jag är så fruktansvärt trött så jag vet verkligen inte vad jag ska säga alltså, jag skulle verkligen kunna somna om nu på stört utan några som helst problem om jag ska vara ärlig faktiskt. Men jag vet inte ens varför jag är såhär trött heller. Aja, jag får väl hoppas att det går över senare idag, hm i hope.
 Jag börjar iaf om 20 minuter och då har jag bild, är inte alls taggad, och sedan har jag en fruktansvärt lång NO lektion som bokstavligen verkligen kan DÖ känns det fatkiskt som haha. Sedan har jag iaf SO och sedan slutar jag. Jag har kortdag idag så jag antar väl att jag faktiskt inte ska klaga, det hade ju kunnat vara värre, hm.
 Tydligen är det jätte halkigt ute också, det suger, jag orkar inte rammla, så jag får se till att ta det försiktigt. Men jag borde verkligen inte skriva längre utan pallra mig ifrån datorn och göra mig i ordning och fara så att jag kommer i tid till skolan.
KRAM<3


tack<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback