SO prov?

Godkväll där ute! Jag har inte haft orken att blogga idag eller tidigare idag iaf. Men nu har jag faktiskt lite tid och lite ork att engagera mig i att blogga en kort blogg iaf!
Jag har vart och spelat skip-bo med johanna ikv, och der gick bokstavligen totalt säms för mig måste jag faktiskt säga. Men men det kan ju inte alltid gå bra haha. Aja vi får ta en match igen någon gång haha. Imrn blir det iaf biljardspel med henne. Efter att vi har tagit en promenad, det känns skönt faktiskt, jag tror det är väl behövligt.

Idag hade vi iaf SO prov på världen och det kändes rentav som det gick åt helv*te om jag ska vara ärlig faktiskt HAHA.
ASG! nej men alltså det gick inge vidare känndes det som ;_; aja man får väl hoppas på det bästa av det iaf.
Men nu måste jag gå och se på House<33
kramen<3


So prov på världen :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback