something!

Godkväll eller ja det känns mer som om det är natt just nu faktisktm för jag är jätte trött och vill sova, men jag orkar inte.. OCh samtidigt som jag är jätte trött så är jag andå pigg, Men vi ska typ se på film ikväll tror jag, jag vill se fliight 93, men jag vet inte vad dom andra vill se.Men nu ska i typ snart äta, och jag borde plocka bort datorn från matbordet så man kan sitta och äta här kanske. Men det är nogändå en stund kvar på riset skullejag tro, Och på tal om det så gör vi marienrad kyckling, och ena marinaden luktar så starkt så att det sticker i näsan, det är rätt jobbigt, men men. Jag är iaf väldigt hungrig nu.
Mötet idag på Junis gick faktiskt bra, nog för att jag blev fruktansvärt förbannad där ett tag, ich jag satt och tänkte om jag skulle säga något eller inte, men jag beslutade mig iaf för att inte säga något, och bäst var nog det tror jag. Så då fick jag känna mig lite duktig också.
Jag blev nyss rätt pist på mig själv för att jag har glömt midd headset i stan, psyk lagg på mig kan jag ju lätt säga alltså,
Men nu är det iaf mat, i be back!

Nu är jag tillbaka, och just nu sitter och dricker glögg med familjen och hoppas att vi ska se på film snart men man vet väl aldrig, jag har iaf ätit tårta och så nu, blåbärstårta, och den var grymt god, ätit kyckling till middag, men nu är jag iaf mätt som sagt, och tur är väl det haha, asg. nä usch mat, blä. Jag ska helt ärligt sluta äta! Och jag lovar det, okey men nästan då. Men aja, så är det  väl. Blir bara äcklad av mat känns det som just nu..
 Usch och fy o blä. aja imorgon lär det ju bli slapp, ska försöka sova länge imorgon så jag får sova ut och ta igen alla dom timmar som jag tappat i sömn dom senaste veckorna.
Aja, det känns konstigt att det är 2009 nu, men sånt är väl livet antar jag, en dag 08 andra dagen 09 haha.
Jag hoppas på att 09 blir lite bättre än 08 iaf.

Men nu ska jag ta och avrunda!! hehe


FUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback