Soon we will live!

Okey, det där med att jag skulle bli en seriös bloggare med start från idag, gick ju som det gick, haha. Nä idag har jag faktiskt inte gjort en minsta anstränging för att få det att fungera. Jag segade ner mig själv i datorn och orkade inte engagera mig i något som hellst. Drog ner en snabbis på stan och fotade, men min kamera var verkligen inte på min sida så det gick som det gick, och när jag verkligen började få bra bilder, ja då dog min kamera, det känndes inte allt för kul. Men imrn har jag gott om tid, och jag ska ladda batteriet ikväll så att inte det dör när jag är ute och fotar imorgon.
 Och jag viste inte att trettondagsafton räknades som röd dag, hm nu fick jag lära mig något nytt, men tydligen glömmer jag bort det från varje år, det är jag i ett nötskal, haha.
Men hur som helst så börjar ju iaf skolan igen på torsdag, och ska jag vara ärlig så känns det faktiskt gansla skönt. Skönt att få komma tillbaka till vardagen igen, nu är jag less på alla helger.
 Nä nu ska jag pallra mig ut till vardagsrummet och se på någon film som jag inte kom ihåg vad den heter just nu. Men jag kanske loggar in sen. Kram<3


Den blev helt fuckt up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback