Tack, du gjorde min dag!

Tack, jag vill förklara min tacksamhet på ett vettigt sett nu alltså, men än en gång måste jag hejda mig själv för att jag inte vet hur, det är inte lätt verkligen inte!

Jag vill säga tack Cariina, för du gjorde verkligen min dag igår, jag hade egentligen helst bara velat ligga hemma och dra täcket över huvudet, men jag fick något att se framemot! Och jag gjorde verkligen det:) och det var det verkligen värt också:)
Jag fick prata ev mig och det känndes så oerhört skönt så jag kan inte förklara det egentligen! Och du fick mig verkligen att tänka efter om det hära! Hur jag verkligen ska göra. Du fick mig att känna mig sedd, och som om någon verkligen behöver mig! Tack, det var verkligen hur skönt som helst att få prata av sig måste jag säga!
Du lyssnar på mig, du vill verkligen att jag ska må bra och det betyder så oerhört mycket för mig så jag kan verkligen inte förklara det!
Tack för att du finns Cariina, du gjorde verkligen mid dag igår. OCh du fick mig att se lite ljusare på det här än vad jag gjorde innan. Tack<3
 

Tack för att du finns o jag älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback