när ska man sova?

Amanda vet att hon skulle ha stängt av datorn för en halvtimme sedan och att hon inte har gjort det än!
Men jag orkar inte, det kan dö det här suger. Jag tycker att min mor kan komma hem, och jag vet att det e 14 dagar kvar tills dess.
Och bara för att det e 14 dagar till det betyder det att det är 13 dagar tills Jonna och Amir åker till Wendelsberg, Amanda är aldrig avundsjuk eller så. Absolut inte. Suck allt suger just nu känner jag! nä nu rycker vi upp oss. För min dag har inte alls vart spec dålig egentligen så jag har inget att klaga på, det är abra synd att det blev ett sämre avslut på den men.
 Aja, verkligheten är som den är ibland och det går inte att undvika, det vet alla!

Imorgon är det söndag, och sista dagen på helgen, låt mig snälla få ha helg ett tag till? är det så mycket begärt egentligen?
 Jag trodde väl det.. Aja, nä nu är det 40 minuter sedan jag skulle stängt av datorn! och nä jag e inte såhär på att skriva egentligen, men  jag fick ett meddelande som var akut viktigt att svara på! Kramen<3


Saknar dig varje sekund! Du betyder mer än du tror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback