skip-bo

Dumma beroendeframkallande spel, det e fett jobbigt kan jag ju lätt säga haha. Jag är helt inne i en skip-bo period, dumma johanna, dt e hennes fel, nä skämt åsido faktiskt, jag minns inte att det var så roligt att spela det faktiskt!
 igår tog jag o johanna oss en långpromenad till Grubbe, hann typ halvägs jämt vårat mål haha, men vi fick oss iaf en lång härlig promenad i kylan, eller var det så kallt egentligen?
 Nej det var ju faktiskt inte det, det var lagomt kallt om jag får säga det själv!

Jag har ju varit lite seg på det här med att uppdatera om nu har missat det liksom. Men så är det. Och jag har inte haft någon som helst lust till att blogga, och då är det ingen idé att ens föröska, eftersom det bara blir sånna meningslösa inlägg, som dethär som gör att man bara tappar läsare. hm. Aja skitsamma.
 Vi har iaf fått våra klasströjor nu "oh behave hot stuff going out 9a" bild kommer väl senare någon gång, just nu har jag inte orkat ladda min kamera så det finns inget  batteri i den för närvarande.

Och juste jag som skulle bli en serriös bloggare, ja det gick ju som det gick, det ser ni ju själva, men jag har inte den orken just nu... Och påtal om ork, vadfan sitter jag här för när jag har ett SO prov att plugga till imrn, nä FY på mig faktiskt.
jag orkar inte engagera mig i det helt ärligt, jag orkar inte. Jag har massa skit jag måste göra, enda ämnet jag orkat engagera mig i är matten där jag ligger före typ alla andra i min grupp. matte är helt ärligt älsk!!
Nej nu ska jag ta och avrunda och gå och se på tv ist. KRAMEN<33



beroendeframkallande? oja<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback