för min helg vart underbar!!

För att min helg har varit underbar! Och för att jag haft den bästa helgen för mig på länge, så att ni vet bara!
 Och för att jag känner mig glad just nu=)

Som jag sa så har min helg varit helt underbar! Och skulle jag påstå annat skulle det inte vara annat än en stor fet lögn.
 For iaf upp till Sarah i fredags, och såg lets dance, och sedan sov jag iaf där till i lördags, och nog för att jag fortfarande var trött när jag vaknade men. Vi drog oss iaf ner på junis på pingisen, och jag hade väl egentligen tänkt fara hem efter det, men jag följde hur som helst med dom hem igen, och ja vad gjorde jag, mitt minne suger. Hur som helst åt jag iaf middag där och satt och såg på tv med A och A, sedan såg vi väl körslaget allihopa. Och jag tyckte hur som helst inte nanne skulle åka ur om jag får säga min åsikt. Men efter det så började iaf en grymt bra film "world tradesentre", och så bra film så jag finner typ inga ord egentligen, men jag kan inte säga hur. Ska recensera den sen.
Men jag såg iaf inte klart filmen, jag missade slutet på den, vilket kanske sög, men jag fick mig ändå på något vänster en helhet av filmen. Och sedan somnade jag och jag sov verkligen bättre än vad jag har gjort på länge. Det var verkligen grymt skönt. Så jag kände mig iaf utvilad när jag vaknade nog för att jag just för närvarande är hur trött som helst men.
IAf ringe for jag upp til farmor sen o var där ett tag innan jag drog mig hemåt och tog en LÅÅNG dusch, grymt skönt btw!
 Sedan skulle jag dra upp till Gammliahallen och se på dalens match, men smarta som dom e hade dom inte bokatbiljetter, och det var fullsat, men jag fick mig iaf en 12 minuters lång cyketur eftersom det var det de tog att cykla till gammliahallen från teg, tyckte jag höll bra tempo då va. Men jag földe iaf med S, A och A in till stan och gick ner på megazone och spelade lite spel, och jag hade iaf roligt (A). Och nu sitter jag och väntar på att klockan ska ticka, ska följa med Johanna på Ica om en liten stund=) prata på vi bara, eller?
 Så med dom orden kan jag sammanfatta att min helg verkligen verit underbar! Tack för en underbar helg Sara, Angelica och Anton!!

tack för en underbar helg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback