Söndag

God eftermiddag där ute i det allt för gråa Umeå iaf. Jag är alldeles för trött för att tänka något avancerat just nu.
 Jag har forfarande ont i hela kroppen och kan knappt röra mig känns det som. Men jag kan ändå säga att det var värt det för jag hade verkligen grymt roligt igår måste jag säga. Jag tycker absolut att ni ska fara dit någon gång. Ni kommer inte att ångra er, eller alltså det kan jag ju inte veta men alltså. MEn jag tyckte iaf att det var väldigt roligt.
 
Igår for jag iaf över till Ida och såg på film, The house Bunny Och A walkt to remember. Och dom var faktiskt bra, okey The house Bunny går ju verkligen inte att jämföra med A walk to remember, för den var verkligen underbart bra. Och jag förstår inte hur jag har kunnat missa att se den. Men det var en snyft film, okey jag gråter aldrig av filmer men det ar verkligen riktigt nära utav den måste jag säga. Så för er som inte redan har sett den, vilket jag tror att dom allra flesta redan har gjort så rekomenderar jag hur som helst att ni ser den, för den var verkligen bra.
 
Ikv blire det nog en promenad med Johanna som det ser ut nu iaf. SKa bli nice, det är ju bra att röra på sig när man har träningsverk så. Inte för att jag vet vars vi ska gå men ändå. Det blir säkert nice.
 Just nu sitter jag och lyssnar på musik, okey egentligen skit musik men jag orkar inte byta låt faktiskt. Så den får spela.
Helst av allt skulle jag vilja lägga mig ner och sova just nu för jag skulle verkligen somna på stört haha.
 Imorgon blir det skola och sedan har vi rörelseutbildning med Junis,UNF och NSF(nykterhetsrörelsens scoutförbund) mellan 17-20 imorgon tror jag det var. Men jag måste nog kolla upp det där så att jag inte misstar mig helt och åker dit i onödan.
Och påtal om det så måste jag verkligen ta och skaffa mig en kallender så jag kan hålla koll på allt som jag ska göra, för annars kommer jag bara att glömma allt, och vara tvugen att ringa eller smsa folk för att veta. VIlket inte är så lätt när hälften av dom man frågar säger olika hela tiden haha.
 Hur som helst har jag iaf haft en riktigt bra helg:) Och nu ska jag gör anågot lite vettigare tror jag. Kramen<3

Tack för ljuset Junis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback