Försenade nyårslöften?

God kväll igen, och ja, det känns mer som om jag borde säga godnatt faktiskt. Iaf så fick jag faktiskt sova rätt länga idag, vilket var skönt och jag tror verkligen att jag behövde det också. OCh jag har verkligen inte gjort något alls idag, bara suttit här och känt mig som en annan säck potatis, har verkligen inte haft något vettigt alls att göra om jag ska vara ärlig.
 Igår såg jag som sagt Flight 93, och den var faktiskt jävligt bra, och sorglig, jag var sjukt nära på att börja gråta, så om ni ska se en film så rekomenderar jag starkt den faktiskt, och ikväll ska vi se någon annan film som jag inte kommer ihåg vad den heter, men får väl ta reda på det sen då.
Och på tal om film så har jag tänkt, och jag funderar på att varje gång jag sätt en film skriva om det på bloggen och på Apberget, för att se hur många filmer jag verkligen ser, för jag vet att jag ser rätt så mycket filmer. Hm undrar om det är en bra idé vad tycker ni?
Eller så bara för att göra seken enklare, göra en ny blogg för att det då är enklare att se hur många filmer jag sett än om jag gör det på den här bloggen. MEn iofs så ofta när jag ser film så lägger jag ändå ut att jag har sett den men då skulle jag kunna skriva om den också ;D. hm får fundera på det där ;D Men jag ska iaf börja skriva vilka filmer jag sett hur som helst!
 Och jag ska börja bli en mer seriös bloggare, och med det menar jag att jag ska börja blogga oftare, och med mer bilder. Jag LOVAR att jag ska börja med det på Måndag, eftersom jag för närvarande är ute i skogen, och jag har min kamera hemma. Och jag kommer hem imorgon kväll skulle jag tro. Innan måndag kommer jag iaf hem så att alla vet det!
 Och på tal om det så här jag jävligt less på min blogg design nu också, den är way to barnslig, och jag MÅSTE verkligen göra om den, men det får väl bli nästa vecka eller  imorgon, det beror alldeles på hur trött jag är.
  Jag har verkligen en massa saker jag verkligen vill och måste göra, men som jag verkligen inte har någon ork alls till! Jag måste alltis samla massa kraft för att orka, drygt. Hm aja sånt är livet ibland.!!
 Jag ahr förrästen kommit på några nyårslöften, okey lite i efterhand, men det får ändå duga liksom! Jag är ju lite seg i starten bara, jag har inte fattat att det är 2009 än, helt sjukm aja jag vill iaf komma tilbaka till vardagen nu, börjar vara rätt så less på det här faktiskt. Aja nu ska jag göra något vettigt ist! KRAMEN<33

Flight 93, grymt bra film


 Det avr det här med nyårslöften ja, som jag verkligen inte var så bra på, men jag har iaf kommit på några nu. Dom kankse inte är dom bästa, men dom får duga ändå, dom är ju som sagt bättre än inga iaf, hehe. Kan man komma på nyårslöften i efterhand, isf kommer jag ju komma på massor sen, okey dessa är ju också lite smått försenade men ändå bara 3 dagar så det tycker inte jag att der räknas faktiskt, eller? Aja kanske ska komma till skott och skriva dom då!

  • Börja blogga mer seriöst med bilder!
  • Bli bättre på att byta blogg design oftare!
  • Skriva ner alla filmer som jag har sett!
  • Bli bättre på att fota, och fota mer!
  • Ta handom mig själv bättre!
  • Inte låta folk såra mig!
Okey det var nog det tror jag, kommer nog på något mer senare, haha. Men nu orkar jag inte skriva men tror jag ska sätta mig och se på TV innan vi ska sätta igång filmen. KRam<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback