tiden flyger

Godkväll där ute i det kanske inte allt för roliga vädret eller nä det är mörkt ute och jag vet inte vad det är för väder ute så jag ska inte säga något om det faktiskt.
 Jag sitter hemma hos pappa, för den delen själv, lite lång tråkigt men det funkar ändå.
 Morsan kom hem från egypten idag, vilket var ganska skönt faktiskt, och jag måste säga att dom faktiskt var fruktansvärt bruna, lite för bruna om jag får säga det själv ha,ha nu känner jag mig verkligen jätte blek, det är inte allt för roligt måste jag säga.
 Jag fick mig ett par örhängen som hon hade special bestält, eller något i den sitlen iaf, det är iaf pyramider på dom, och dom är super fina :D, tack mamma:)
 Men att hon kom hem gav mig helt plötsligt mycket mer att tänka på om jag får säga det själv. jag har ju som sagt inte valt till gymnasiet än, och det är god tid att göra det nu faktiskt, jag måste lämna in kvitenspapperet på måndag, eller ja sista ansökningsdag är på måndag. Och jag har fortfarande inte bestämt mig till 100% vilket jag ska göra som första val och andra val. Suck det är verkligen dags att jag börjar ta en allvarlig funderare angående det där alltså, men jag tror faktiskt att det blir midgård som första.

Är förvirrad just nu ;S, du är inte som du brukade vara jag vet inte vad jag ska tycka längre...



besviken och förvirrad på dig och av dig hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback