Kaos i mitt huvud!

Godkväll! Jag vill börja med att jag har haft en fruktansvärt rörig dag idag, och allt har verkligen varit kaos i mitt huvud och känns som om allt är upp och ner. Känns som om någon kört ner en elvisp i huvudet på mig och vispat! Med andra ord kaos med stora bokstäver känns det som.
 Men jag har ju som sagt lovat att jag ska bli en mer seriös bloggare, och jag ska börja imorgon. För att börja någon stans och idag kändes det bara alldeles för segt om jag får säga det själv.
Och det med filmbloggen har blivit verklighet nu. och ni kan ju ta en titt på http://panda93.blogg.se/filmblogg om ni har lust, men just nu finns inget att läsa där. Ska skriva där efter jag är klar med detta inlägg.
 Och det med en ny bloggdesign, det kommer sinom tid, just nu är jag bara trött och less och behöver någon att prata med.
 Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om heller. För jag har inte ens gjort något som är intressant att skriva om här. Så idag kan ju bara skita sig känns det som. Får jag välja själv önskar jag att jag fick spola tillbaka tiden och börja om den här dagen. Men det som har hänt har hänt, och ingen kan få det ogjort precis. Men jag får dra lärdom av det istället. Inte direkt så att jag orkar depp för att jag fick den här dagen att bli sämst.
 Imorgon blir det nog att dra ut och fota om jag orkar. Ska börja fota mer nu, vill bli bättre på att fota och då kanske man borde börja med att fota, det känns ju iaf som en kanska bra ide enligt mig iaf. Men sedan vet jag inte om jag ska börja redigera bilderna också, men vi får väl se hur det blir med den saken som sagt.
 Jag orkar helt ärligt inte skriva mer just nu, för jag är jätte trött och skulle verkligen behöva dig här just nu!
Men hur som så¨kommer lite bilder från nyår här iaf!



Är faktiskt ganska nöjda med bilderna:)




En bild säger mer än 1000 ord, och det gör verkligen den här bilden!Jag vill verkligen visa hur ledsen jag är. Och jag vill verkligen be om förlåtelse! Och jag menar det verkligen! Förlåt för att jag var korkad, för att jag var otrevlig, för att jag är egoistisk, för att jag sårade dig, för att jag är ivägen, för att jag sårar dig!
För mig betyder du så mycket mer än du tror! Jag älskar dig! Och jag vill inte släppa dig! Förlåt! OCh jag menar det verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback