Egypten`?

Godkväll, nu sitter jag här igen, men denna gången är inte Mamma och Lars på samma ort som jag längre. Dom satte sig nämligen på ett flyg ner till stockholm för cirka en timme sedan, för att sedan imorgonbitti sätta sig på ett flyg för att sedan landa i Egypten, fattar ni Egypten, vem vill inte fara dit liksom. Så dom lämnar mig i kalla Sverige i 2 veckor. Fatta 2 veckor utan sin morsa och veta att hon inte ens är i samma land som en. hm scary!
SÅ min mormor är hos mig i dessa 2 veckor, men det kommer kännas tomt utan morsan här, hm aja man får väl bita i den hårda verkligenheten ibland antar jag. Nog för att jag också skulle vilja vara i Egypten men Aja! ^^, jag får vara glad för deras skull iaf ^^,-

Snart ska jag gå och se på film, orkar inte komma i´håg vad det är för film just nu men det är skitsamma liksom, aja.
imrogon är det skola igen, sug men man ska inte klaga, man lär sig iaf något, eller?
 Känns ju taggat att veta att man har nationella proven i svenska om 2 veckor också, känns inte speciellt taggat, man jag tror faktiskt att det kommer gå bra ändå, det känns bättre om jag ser det så faktiskt! Aja nu ska jag gå och se på film! KRAMEN<3


<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback