Facebook

Jag har kommit fram till en sak, det kanske inte är något men ändå liksom!
hursomhelst så är Facebook sjukt beroendeframkallande har jag insett, och det är ganska drygt. Det värsta är att det är min dagliga sysselsättning känns det som, okey när jag inte är i skolan dock! Men annars loggar jag först in på apberget och sedan FAcebook, men större delen av tiden spenderar jag ändå på Facebook, hm nu får jag ju faktiskt ta och skärpa mig haha.

 VI fick iaf tillbaka vårat SO prov idag, och det gick verkligen inte bra måste jag säga haha. 45rätt av 80 men jag e ändå ganska nöjd faktiskt för jag skrev bara på 50 av dom så av det jag skrev på så hade jag bara 5 fel det e ganska bra för att vara jag men. Aja jag ska väl inte klaga antar jag hehehe.
 Känns skönt att det inte e så länge kvar på den här veckan faktiskt. Men det blir mycket göra dom närmaste veckorna hm. Drygt kan jag ju minst sagt säga faktiskt. Har ett SO arbete framför mig omn något land utanför europa, någon som har förslag på vilket land jag kan ta :O? För jag har inte en aning :O
 Hursom helst blev det ingen prommenad men vi ska typ se på film istället tror jag. om vi hittar någon bra film att se förstås, men det lär vi väl göra haha. Så då kan jag iaf uppdatera min blogg igen :D haha.
Men nu e dt time för mig att gå kramen

Mitt tidsfördriv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback