Pura vida

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag faktiskt, min dag har vart lite små tråkig men ändå ganska händelserik måste jag säga.
 Men just nu är jag furktansvärt trött måste jag faktiskt säga, och det var jag igår också, och det var verkligen jätte skönt att få somna vid 11 för en gångskull hm.

Kursen igår var iallafall jättebra, och intresant, och jag är verkligen glad att jag åkte dit. Det ända som var lite synd var att vi var så få där, det hade varit bättre om vi vart betydligt många fler som hade kuna lära oss något utav det där, men nu var det inte så och det finns inte direkt något jag kan göra åt det heller. Jag är iallafall nöjd och det är det som är huvudsaken tycker jag.

SKolan idag som sagt, hade en lektion sedan hade jag hål och bild, och jag drog med mig Maja till matsalen för att käka lunch och när vi går ut ur matsalen så ser vi bara hur sjukt mycket rök det i korridoren, och kan säga att det sved rätt ordentligt i lungorna när vi gick igenom där, iaf så kom brandkåren och sa att vi inte fick vara där oh att vi var tvunga att gå ut.  så typ alla satt ute i centralhallen och väntade på att vi skulle få börja igen. eftersom alla laktioner i den korridoren var uppskjutna till halv 1 så vi hade so 35 minuter sedan slutade vi haha!

Aja, jag vet inte rikgit vad jag ska säga mer, jag håller på, eller nä dt e fel ord, jag ska börja med ett arbete om Costa Rica som jag bara har på mig den här och nästa vecka att göra, men jag vill verkligen göra ett vettigt arbete utav det så jag måste verkligen ta tag i det där alltså!


House ikv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback