Alvin och gänget

God natt kanske jag ska säga i detta inlägg. För det är verkligen natt nu, eller ja kanske inte riktigt men, strax, för jag ska snart gå och lägga mig och försöka sova. Hoppas på att jag kan sova inatt, vilket jag inte kunde igår, då jag somnade halv 5 tror jag att klockan var innan jag verkligen somnade ordentligt, riktigt jobbigt eftersom jag egentligen var  jätte trött, men thats life. Jag får sova mycket inatt istället, och ta sovmorgon imorgon. Det ska verkligen bli skönt. Och eftersom mamma har semester nu, så behöver jag inte gå upp tidigt för att ta mig till stan heller. Nu kan jag stanna här. Alltså det kunde jag innan också, men det är inte speciellt roligt att vara här själv om jag säger så.

Min dag har gått ut på att, hm inte göra något alls. Jag har haft ont i huvudet, eller ja jag skulle baka bullar, och när jag skulle börja baka så fick jag så fruktansvärt ont i huvudet så det gick bara inte. Så jag har sett på film, sett ännu mera film och suttit vid datorn, det är ungefär vad min dag har gått ut på idag. Men det har faktiskt varit ganska skönt.
 Men imorgon ska jag baka bullar, om jag nu inte får ont i huvudet då också, men det ska nog inte vara några problem. Jag har ju hela dagen på mig så.

Ikväll har jag i alla fall sett alvin och gänget, och jag har sett den förut, men jag kan inte förneka att jag verkligen tycker att den är rolig. Den kanske inte är sådär jätte super mega bra, men den är rolig. Och sedan är dom ju bara för söta, så jag skulle kunna se filmen bara för att dom är söta. Men så är inte fallet. Jag tycker i alla fall att den är rolig och det var därför jag såg den.
Nu ska jag avrunda detta inlägg och faktiskt gå och lägga mig. Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback