Bara slö!

God kväll alla människor. Jag är pigg nu, så klart, när jag inte behöver vara pigg är jag det, det är ganska typiskt om jag ska vara ärlig. Men thats life. Jag ska alldeles strax göra mig en kopp thé och sätta mig och se på  TV igen, tog bara en paus i TVtittandet för en liten stund. Kollar mailen, och passar då på att blogga också.
 Sitter även och pratar med Fredrik på Facebook. Och pratade med jocke på msn nyss också.  Men jag orkar inte engagera mig i så mycket, borde blogga på Dusten också, men det får bli ett senare projekt, eller så gör jag det helt enkelt imorgon om det är så.

Imorgon ska jag för den delen vara med Jocke imorgon. Ska bli riktigt fint faktiskt. Känns som om jag inte varit med någon på evigheter, känner mig isolerad, eller något i den stilen i alla fall. Och jag måste ju faktiskt hinna vara med Jocke innan han flyttar. Orka flytta till Stockholm Jocke, du komme vara fett med saknad inse det<3  Du får lova att komma och hälsa på!!

Men nu ska jag ta och avrunda detta inlägg och faktiskt göra mitt thé som jag hade tänkt. För min hals är helt kruppad, jag som hade hoppats att det skulle gå över, det hade precis börjat bli bättre, då kommer det tillbaka, är inte det ganska typiskt egentligen. Men men,  nu Thé. Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback