Harry Potter och halvblodsprinsen

Goddag. Jag är väldigt trött idag, men vet inte riktigt varför, har inte riktigt vaknat till liv än, fast jag borde ha gjort det, särskilt eftersom jag gick upp kvart i 7, vilket jag då gör nästan varje dag. Men jag förstår inte riktigt varför jag fortfarande känner mig nyvaken och fruktansvärt seg. Det kan bero på det absolut urtrista vädret som varit. Men det håller ju faktiskt på att spricka upp nu, ser det ut som i alla fall, det är bara att hoppas på det bästa. Annars skulle det kunna bero på att jag inte har gjort något, än. Men det kommer, jag sitter för närvarande och väntar på att min pizza, som är i ugnen ska bli klar så ska jag äta lunch. Sedan blir det att pallra sig till kyrkan och jobba, då hoppas jag att jag får lite mer ork. Jag menar det är ju klart man blir trött av att bara sitta inne, det förstår ju jag med, men men.

 Jag var ju som sagt och såg Harry Potter och halvblodsprinsen igår med familjen och Ida. Alltså, jag hade hört att den skulle vara jätte bra, och då litade jag ju på det också. Men jag kan inte påstå att jag håller med dom som sagt till mig att den var jätte bra. För jag tycker inte att den var sådär jätte bra, jag tycker nog att dom andra filmerna har varit bättre faktiskt. Det hände inte riktigt något i den, den var ganska död, om ni förstår vad jag menar? Självklart, jag tycker inte att den var dålig, så är det inte. Men den nådde absolut inte upp till mina förväntningar om jag säger så. Jag hade nog trott att den skulle vara bättre än den var.
 Men det är väl alltid så, alla tycker olika, det är klart. Så man ska inte döma utifrån vad alla andra säger.

Nu ska jag gå och kolla min Pizza och se om den är klar, sedan tror jag att jag ska försöka hinna fixa lite på min hemsida också. Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback