IKEA

Godkväll där ute. Dagen har väl varit bra faktiskt. Vi hade mycket folk på Cafét idag, vilket var riktigt roligt faktiskt. Alltid roligt när det kommer folk istället för att man ska sitta där och inte ha något att göra, bara vänta på att det ska komma någon, ungefär som det var förra veckan, inte specialt kul. Men det var desto roligare idag faktiskt. Men jag hann även med att pyssla lite, så jag gjorde en ny nyckelring till min mor. Ska förska komma på vad pysslet hette så jag kan lägga in en bild på det, men just nu sviker mitt minne mig ganska rejält. Men det kommer nog tillbaka.
 
Jag är faktiskt ganska trött, men det är faktiskt skönt, då kanske jag somnar i tid idag och är pigg imorgon eftersom jag ska upp TIDIGT. Vi ska nämligen åka till IKEA, och eftersom det är en bit att åka, jag menar det är ju inte direkt nära till Sundsvall. Så måste vi börja åka hur tidigt som helst för att komma fram i vettig tid. Så vi ska tup gå upp där vid 0600, känns inte allt för taggad måste jag säga. Men jag ska  inte klaga, jag får åka till Ikea. Jag hoppas på att komma hem med en ny byrå, det skulle jag grymt gärna vilja ha. Så jag hoppas på att jag hittar något snygg som skulle passa i mitt rum. Kanske någon annan möbel också, jag vet inte. Man hittar alltid massa fint på IKEA, hoppas bara att jag kommer hem med något också. förra gången mamma var där hittade hon ingen fin byrå åt mig, men det är väl alltid lättare att hitta något själv?
 Så med andra ord borde jag verkligen ta och gå och lägga mig. Måste i alla fall försöka sova, jag är trött, men inte så trött så att jag liksom skulle kunna somna direkt.

Men kah ska ta och avrunda det här inlägget nu. Hur som helst så har jag i alla fall gratis sms igen så det är bara att smsa!!! Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback