Kongress<3

Sitter för närvarande på Svenska mässan i Göteborg. Ska nog snart gå och lyssna på förhandlingarna.
Det är sista dagen idag. Och det kommer bli en händelserik dag idag, men det är kul ändå.
 Kongresser är alltid något speciellt, den där speciella känslan av att sitta vaken halv nätterna. Vara ute med massa människor. Träffa nya människor. Skratta och ha kul. Det är alltid något speciellt med det. Det är något man inte glömmer liksom.
 veckan har bjudit på mycket skoj. Och det kommer nog hända mer skoj idag. Igår var det wendelsbergkväll. Och det var inte helt fel faktiskt. Riktigt kul. Skumdisco, nog för att jag inte var med, men jag blev attackerad bakifrån och fick fullt med skum på mig ändå, men det gör inget, det var ju faktiskt bara kul.
 I onsdags var jag på Liseberg mellan 13 och ca 22. Jag var dock ute ca en timme för att käka. Men det var riktigt kul. Jag blev dock nästan dränkt av Ida i flumride. Så bokstavligen hela jag var blöt när vi var klar, Och det tog typ halva dagen innan jag hade blivit torr igen.
 Dock har jag blivit sjuk, har svullna halsmandlar och känner mig febrig i omgångar. Inte fullt så kul kan jag ju lova.


Det är ju som sagt sista dagen idag. Och det väljs nu ordförande i Alla 3 förbunden. Spännande. Sedan blir det avslutningskväll ikväll. Och mina leggings är sönder. Suck. Jag får hitta på något att ha på mig så det löser sig nog.
Sedan har vi gått otroligt mycket. Så jag har skavsår på  hälarna och blåsor under fötterna. Men det har det minst sagt varit värt det faktiskt.
Men nu ska jag ta och avrunda detta ilägg och gå och göra något vettigare. Så kommer nog inte hinna skriva mer innan vi ska hem imorgon. Så Kramen<3

Kommentarer
Postat av: GossipAnka

men du :D

troru att det blir du osm blir ledare? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback