Idag

Godmorgon! Eller så god morgon vet jag väl inte direkt om jag kan påstå att det är, men sånt är livet ibland. Jag har sjukligt trött idag, men det finns en positiv sida på det också. Nog för att det mestadels är negativt, eftersom jag har en massa saker som jag verkligen måste göra idag, och jag orkar inget när jag är så här trött. Men det är väl bara att dra tag i det och få något gjort, jag blir ju inte direkt piggare för att jag sitter här och degar. Snarare tvärtom, jag blir bara tröttare och tröttare hela tiden.
Anledningen till varför jag är så trött idag är att dom hade fest någonstans igår, och dom spelade inte tyst om jag säger så, och dom skrek och levde om. Men man ska inte säga något, det är ju bra att dom har kul i alla fall?
Tillslut somnade jag i alla fall vid halv 2-2 kanske. Sedan upp halv 7. Så jag har ju ändå varit vaken ganska länge.
 Men jag har ändå inte börjat sätta igång med det jag måste göra idag. Men ska nog göra det alldeles strax, så har jag fått det bortgjort. Då kan jag i alla fall ta det lugnt resten av dagen.

Just nu sitter jag i alla fall och lyssnar på musik på spotify. Försöker hålla mig vaken, och då kändes musik var en bra idé då. Jag är trött i hela kroppen, och vill nog helst bara sova, men samtidigt orkar jag inte det heller.
 Som jag sa tidigare har jag massa saker att göra idag. Jag ska packa klart, vilket kan ta ett tag. Ska köpa en ny bikini, om jag hittar någon alltså. Sedan ska jag handla och sånt. sedan är den säkert något mer jag kommer på att jag måste göra, så är det typ alltid.
Tåget går hur som helst 20:58 ikväll. Och jag ska möta Denise och Agnes 20 över 8. Så det blir nice, är grymt taggad nu om jag ska vara ärlig. Även fast jag är sjukt trött och knappt orkar vara taggad, så är jag betydligt mycket mer taggad än jag orkar visa.

Men nu ska jag srsly ta tag i det hära och sätta igång med det jag ska göra. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback