Ikea

Hello, jag är hemma, och har för den delen varit det i några timmar nu. Men en heldag på ikea var inte helt fel måste jag säga. Riktigt trevligt faktistk. Jag fick mig en ny byrå, en bordsspegel och 2 nya lampor. Så det var inte helt fel. Vist kanske vi valde helt fel dag att åka ner till  sundsvall då det är enda fina dagen på typ hur länge som helst. Så jag överhettades typ i bilen, det kändes bokstavligen som att jag skulle svettas ihjäl, men det gjorde jag bevisligen inte!
 Vi gick runt på ikea i kanske 3 eller 4 timmare, vet inte riktigt, hade inte så stor koll på tiden, hade fullt upp med att kolla på alla möbler och allt annat. Jag skulle kunna leva på ikea helt ärligt. Allt är så stilrent, och fint. Och jag kan bara drömma om en hel renovering på mitt rum så jag verkligen får det som jag vill ha det. För som mitt rum är just, är det bara en plåga, det känns som ett gammalt fult rum. Jag vet att jag kanske inte är den personen som verkar vara så mycket för design och stilrent. Men då det gäller inredning så är jag verkligen det. Jag vill att allt ska gå i vissa färger, ska se ut på ett visst sett. Men jag kan bara drömma om att göra mitt rum så. Eftersom det skull kräva att jag tapetserade om på mitt rum, vilket för den delen skulle behövas, usch så mina tapeter är äckliga, man ska inte sova med huvudet mot en vägg(bara så ni vet).
 Och jag vill att mitt rum ska gå i svart/vitt och möjligen lite inslag av brunt. Det får bli när jag  flyttar hemifrån ^^

Nu är jag i alla fall jätte taggad på att göra om mitt rum, ska mublera om och fixa till. Även om jag inte får det som ja vill ha det kan det fortfarande bli riktigt fint med det jag har, man ska ju inte kalaga, jag har fått en ny  byrå, den skulle ärligt kunna göra ett underverk i mitt rum, och då ljuger jag verkligen inte heller. Det kommer säkert bli jätte bra, är helt övertygad. Det kommer i alla fall  bli betydligt mycket bättre än vad det är nu, för sämmre kan det i alla fall inte bli, det är ett som är säkert!
Sedan funderar jag på om jag ska sätta ihop nå bilder, alltså nå svartvita bilder som jag tagit och sätta upp på väggarna i mitt rum, tror det skulle bli riktigt fint faktiskt :)

Men nu måste jag nog ta och avrund detta inlägg och gå o lägga mig, det är en dag i morgon också. Och jag ska på kyrkan och jobba. Måste ju orka med det också. Kramen<3



1. Byrån jag fick. 2. Spegeln. 3. En sån lampa, fast en liten. 4. Min nya sänglampa xD




PS. Jag drömmer mig till sthlm pride, och underar vad jag gör här? Diz, nästa år!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback