Onsdag!!

I brist på annat stannat jag här. Jag är trött, sliten, har ont i huvudet och vill  mest  bara sova just nu om jag ska vara ärlig, ögonen känns som om dom håller på att falla ihop, ska det vara så!? Nja, jag trodde väl inte det i alla fall.
Idag stod det i alla fall i tidningen intagningsbeskedet, och jag är nöjd med klassen, den verkar bra, känner ju redan några sedan innan. Känns bättre det än att komma till en helt ny klass och man känner absolut ingen. Nja, det är inget jag gärna gör om, om jag ska vara ärlig. Men nu är det bara och vänta och se hur det blir. Det är ju trots allt ett tag kvar faktiskt.
 Men det kommer bli bra, jag får intala mig själv att det kommer bli det.  Annars kommer det ju aldrig gå bra direkt.

Imorgon blir det cafét, känns faktiskt bra. Ha något att göra. Och träffa folk, skratta och ha kul, det är faktiskt aldrig helt fel ju.
 Men nog för det är rätt slitsamt, men det gör faktiskt inte så mycket, det är värt de om jag ska vara ärlig faktiskt.
Så det kommer bli fin fint.

Jag förstår mig inte på folk som har en mail inom jobbet, men som inte svarar när man skriver till dom på deras jobbmail. Visst kan jag förstå att dom inte skulle svara om det handlar om något annat än vad som rör deras jobb, eller om dom skulle ha semester, det är ju liksom helt förståeligt.
Men om man vet att personen ifråga inte har semester, och man mailar om något som garanterat har med  deras jobb att göra så kan jag inte förstå varför dom inte svarar. Har jag missad hela idén med att ha en mailadress eller?
Jag menar, man har den väl ändå för att man ska kunna läsa,skicka och svara(!) på mail. Men jag vet inte.
 Jag tycker i alla fall att det är ganska frustrerande, särskilt då det verkligen är viktigt också. Men men, jag antar att sånt är livet ibland....

Jag ska börja avrunda och gå och lägga mig så jag inte är stendöd imorgon när jag ska upp! KRamen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback