home

Tjabba tjena. Jag orkar inte skriva nå mycket nu. Jag är hemma, äntligen. Eller har varit det sedan halv 8. Tåget var försenat. Men aja, shit happens. Vi åkte klockan 1700 från Göteborg igår. OCh var framme ca 0720 idag. JAg somnade vid halv 6/kvart i 6 igår då, och sov tills halv 7. Men jag kan väl inte direkt påstå att jag sov speciellt bra, vaknade av och till, tyckte det var varmt och kallt om vartannat. Typ feber. hostande, snorade. Osv.  Jag har med andra ord blivit dyng sjuk. Hoppas bara på att jag blir bättre snart. Men eftersom jag inte mår spec bra orkar jag heller inte skriva om veckan och inte ladda upp några bilder heller. Jag tror att det är sängen som hägrar sen.

Just nu sitter jag och fikar Festis och bulle som jag fick i GBG precis när vi skulle åka från Katolska skolan.
 Riktigt gott faktiskt.
 men som sagt så laddar jag upp bilder och skriver om veckan när jag är piggare och orkar tänka.
Kramen<3             

Kommentarer
Postat av: frida

bilden som du har i din header asså på typ dig,fanny,matilda och alla dom,äre jag och anna i bakrunden?:]

2009-07-16 @ 16:47:26
Postat av: Amanda

Tror det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback