6 dagar!

Jag skyndar mig att skriva ett inlägg innan jag ska göra mig i ordning och dra mig till kyrkan. Jag måste hinna posta Agnes unf sak också så hon hinner skrivas in som medlem innan kongressen*klantiga amanda*. SÅ jag har lite smått brottom, vilket är lite konstigt eftersom jag har haft flera timmar på mig, då jag i princip inte har gjort ett skit om jag ska vara ärlig.
 Men det här får hur som helst bli ett kort inlägg.

Jag har i alla fall fått tågbiljeterna till kongressen nästa vecka. Det börjar kännas att det närmar sig. Det är ju som bara 6 dagar kvar nu. JAg börjar känna taggen. Träffa alla roliga människor. Och allt det andra. Som inte händer speciellt ofta. ska bli så grymt kul. As kul. <3
Men nu är det bäst att jag går och gör mig i ordning innan jag trampar vidare till kyrkan. kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback