Fredag

Goddag. Min dag har varit fin idag. Okey jag har väl inte suttit ute i solen och njutit av den fantastiska värmen direkt någon längre stund. Har istället suttit inne på hamnmagasinet. Men vi tog en Break och gick till Cafe Göteborg vilket inte var helt fel faktiskt. Kanske inte så där jätte billigt men samtidigt inte jätte dyrt heller faktiskt. Helt underbart mysigt tyckte jag i alla fall att det var, och det lär bli att gå dit fler gånger. Jag rekomenderar även er andra att gå dit faktiskt. Mysigt ställe.
Jag och Ida tog varsinn Frukttalrik med glass. Riktigt gott faktiskt. Satt ute och åt innan vi började vandra tillbaka till hamnmagasinet för att fortsätta mötet.
Efter det gick jag och köpte en present åt mamma innan jag åkte hit. Och nu sitter jag här. Ska gå ut och äta middag nu. Sedan tårta. Skriver nog mer om dagen senare. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback