here comes the sun!

Godkväll! Min dag har väl varit sådär. Jag har ju som inte gjord något direkt. Kom till stan vid halv 8, jag hade varit vaken en halv timme. Morsan väkte mig 6, vi skulle åka 7,  när kliver jag upp 7, vad tänker jag med? Men hemma var jag i alla fall, och trött var jag. Men efter en dusch kändes allt mycket bättre måste jag säga. Så jag satt mig vid datorn och har väl inte gjort mycket mer under dagen faktiskt. Har i alla fall slingat håret idag. Också har jag köpt 2 par byxor, men utöver det har jag faktiskt inte gjort något om jag ska vara ärlig.
 
Veckan går fort, imorgon har vi haft sommarlov en vecka, nog för att det känns som om det är betydligt längre, men det kanske bara är jag som tycker det?
Imorgon blir det i alla fall möte på kyrkan, sedan kanske det blir att titta på Hildas konfirmation, men jag får se hur mycket klockan blir annars.
Sedan är det ju faktiskt midsommar på fredag, det ska bli sjukt nice faktiskt måste jag säga =)
 Men nu ska jag gå och sätta mig och se på TV, Kramen<3


Ge mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback