intensivt, om något

Min kropp protesterar ganska ordentligt måste jag säga. Men det kanske inte är så värst konstigt heller. Det har varit en grymt intensiv vecka om jag ska vara ärlig. Först i måndas stan med linda, sen möte. I tisdags, sommarcafé på kyrkan hela dagen. Onsdag skellefteå på möte hela dagen. Igår Sommarcafé hela dagen. Idag typ utbildning mellat 10 och 3.
också har man gått upp 0600 varje dag. och somnat vid 1.
Jag kan säga som så, att igår hade vi inget att göra på cafét, men alltså jag satte mig ner, och jag somnade verkligen, alltså på en trästol. min svanskota var ju sådär efter det kan jag säga. Men det var skönt att få sova en stund ändå faktiskt.
 Så i helgen blir det lugnt, ska inte göra något alls. Ska vila upp mig så jag har ny energi nästa vecka. För den veckan lär också bli smått jobbig. Sommarcafé tisdag torsdag. Sedan måste jag börja packa, så jag ser att jag har med mig allt.
Måste hinna träffa pappa, och säkerligen en massa annat som dyker upp som jag måste göra. Men det löser sig nog.
nu ska jag börja göra mig i ordning innan jag ska gå till stan

Om du bara viste. Tack för att du finns. Du förstår inte hur mycket du betyder för mig. ******<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback